"Не е важно какво иска народа, аз казвам от какво се нуждае." - Давид Бен Гурион

понеделник, 24 май 2010 г.

Мордехай Вануну отново в затвора


Помним историята с израелският атомен шпионин Мордехай Вануну от преди 20 години, която днес получи ново продължение. Окръжният съд в Йерусалим го осъди на 3 месеца затвор за забранени контакти с чуждестранни агенти.
Вануну бе освободен преди 6 години, след като излежа 18 годишна присъда за разгласяване на държавна тайна / израелска атомна програма /. Бе освободен с ограничителни условия: не може да напуска страната и да общува с журналисти и чуждестранни агенти,.които според Окръжния съд е нарушил и бе осъден на общественополезен труд. Обаче Вануну отказва да изпълни решението на съда е се оказа отново зад решетките.
На излизане от зданието на съда Вануну направи заявление:
"Това, което ШАБАК не успя да направи 18 години в затвора, не ще направи и сега. Вие се заемате с моето възпитание? Аз не се отказвам от моето право на свобода на словото. Позор за вас, Израел и шпиони на ШАБАК и МОСАД, които отново ме отправяте в затвора, защото аз говоря истината. Позор за вас, Кнесет, демокрация, средства за масова информация, Сенат и Конгрес на САЩ, които позволявате отново да ме върнат в затвора. Позор за тебе, Барадей /глава на МАГАТЕ-бел.моя/, че не се застъпващ за мен, позор за вас, всички религии, християнски и мюсюлмански шпиони. А в израелската преса всички са глупаци. Половината шпиони, другата марионетки на шпиони."

Няма коментари:

Публикуване на коментар