"Не е важно какво иска народа, аз казвам от какво се нуждае." - Давид Бен Гурион

понеделник, 24 май 2010 г.


Арабският депутат в израелския Кнесет, скандалния Ахмед Тиби пред кореспондента на американския "Лос Анджелос Таймс" заявява, че израелския министър на външните работи Авигдор Либерман е по - лош даже от покойния австрийски политик Йорг Хайдер/водил борба с исламският екстремизъм, не само в Австрия/.
Тиби характеризира Либерман като "политик - емигрант, проявяващ расизъм по отношение на коренна нация".
"Вижте как говори и действува Авигдор Либерман и неговата партия. Техните законопроекти са чиста проба расизъм.Така нареченият законопроект за лоялност към държавата Израел изисква да бъдем лоялни към ционизма, в противен случай няма да ни позволят да се кандидатираме в Кнесета или да получаваме бюджетни средства от държавата. Той говори, арабите на Израел следва да се предадат на палестинската автономия".
Що се касае до законопроекта за лоялност, едно от исканията му са полагане на клетва за вярност към държавата и Ахмед Тиби заявява: "Наричат ни предатели. Но аз не мога да променя това, което се явявам. Аз не съм част от армията. Не съм част от ционистката идеология,аз съм жертва на ционизма. Аз не съм част от еврейския народ,за да полагам клетва за вярност. Аз съм част от палестинския народ и не мога да бъда верен на ционизма или да приема Израел в качеството на еврейска държава".

Няма коментари:

Публикуване на коментар